Gwarancja Produktowa

Gwarancja produktowa producentów marki INVERTEK, INNOMOTICS, SIEMENS.

INVERTEK

Od 01.06.2024 r. wszystkie nowe falowniki Optidrive objęte są 3 – letnią gwarancją liczoną od daty produkcji. Dodatkowo każdy Optidrive po 01.06.2022 r. będzie teraz objęty dodatkową roczną gwarancją, co daje łącznie 3 lata gwarancji.

Gwarancja Plus+ – dostępna jest dla wszystkich napędów Optidrive i wydłuża gwarancję do 5 lat od daty produkcji. Dostępny za dodatkową opłatą w wysokości 8% ceny produktu i należy go zakupić przy składaniu zamówienia. W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt.

Warunki

Gwarancja Plus+ wydłuża standardową gwarancję Invertek Drives do 5 lat. Lokalny serwis udzieli porady czy naprawa jest opłacalna, czy też konieczna jest wymiana produktu. Jeśli naprawa okaże się nieopłacalna, Invertek Drives wyprodukuje i wyśle ​​produkt zastępczy po otrzymaniu uszkodzonej jednostki. W obu przypadkach Invertek Drives pokryje koszty wysyłki do siedziby Invertek Drives w Wielkiej Brytanii. Jeśli konieczna będzie wymiana produktu, właściciel produktu jest odpowiedzialny za ponowną instalację, podłączenie i uruchomienie. Pełne warunki standardowej gwarancji są dostępne na żądanie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt.

Wykluczenia

Gwarancja Plus+ obowiązuje wyłącznie pod warunkiem spełnienia następujących warunków:

  • Produkt nie został zmodyfikowany elektrycznie, niewłaściwie użyty, przypadkowo uszkodzony lub naprawiony przez osobę nieupoważnioną.
  • Produkt został prawidłowo zainstalowany, zgodnie ze specyfikacją zawartą w odpowiedniej instrukcji obsługi.
  • Produkt był prawidłowo przechowywany.
  • Produkt został prawidłowo zapakowany w celu zwrotu do Invertek Drives.
  • Produkt nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

INNOMOTICS, SIEMENS

O ile nie uzgodniono inaczej, pierwotny okres odpowiedzialności za wady Przedmiotu Dostawy wynosi 12 miesięcy od momentu przeniesienia ryzyka i Ogólnych Warunków Umowy producenta. Klient natychmiast po doręczeniu zapozna się ze stanem Przedmiotu Dostawy i niezwłocznie poinformuje CTN w formie pisemnej o wszelkich istniejących Wadach. W przeciwnym przypadku roszczenia Klienta w odniesieniu do widocznych wad będą wyłączone.

W szczególności za Wady nie będzie uważane:

  • normalne zużycie lub niezgodność z wymogami w wyniku nadmiernego obciążenia,
  • niezgodność z wymogami wynikająca z nieprawidłowej lub niestarannej obsługi; nieprzestrzeganie instrukcji lub zaleceń znajdujących się w instrukcjach obsługi lub konserwacji i innych dokumentach dostępnych dla Klienta,
  • instalacja, budowa, modyfikacja, rozruch lub wstępny rozruch nieprzeprowadzony przez Producenta,
  • niedające się odtworzyć błędy oprogramowania,
  • jakiejkolwiek przyczyny pozostającej poza kontrolą CTN i producenta,
  • niekorzystania z Aktualizacji dostarczonej przez CTN, producenta,
  • wady mające nieznaczny wpływ na wykorzystanie Przedmiotu Dostawy.

Okres gwarancji na wymienione lub naprawione części Produktów wynosi 6 miesięcy od daty wymiany lub naprawy, jeżeli pierwotny okres gwarancji wygasa wcześniej. Okres gwarancji nigdy nie zaczyna biec na nowo. W każdym przypadku okres gwarancji zakończy się nie później niż po upływie 24 miesięcy od początku pierwotnego okresu gwarancyjnego.