Gwarancja Produktowa
Gwarancja produktowa producentów marki INVERTEK, INNOMOTICS, SIEMENS.
INVERTEK
Od 01.06.2024 r. wszystkie nowe falowniki Optidrive objęte są 3 – letnią gwarancją liczoną od daty produkcji. Dodatkowo każdy Optidrive po 01.06.2022 r. będzie teraz objęty dodatkową roczną gwarancją, co daje łącznie 3 lata gwarancji.
Gwarancja Plus+ – dostępna jest dla wszystkich napędów Optidrive i wydłuża gwarancję do 5 lat od daty produkcji. Dostępny za dodatkową opłatą w wysokości 8% ceny produktu i należy go zakupić przy składaniu zamówienia. W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt.
Warunki
Gwarancja Plus+ wydłuża standardową gwarancję Invertek Drives do 5 lat. Lokalny serwis udzieli porady czy naprawa jest opłacalna, czy też konieczna jest wymiana produktu. Jeśli naprawa okaże się nieopłacalna, Invertek Drives wyprodukuje i wyśle produkt zastępczy po otrzymaniu uszkodzonej jednostki. W obu przypadkach Invertek Drives pokryje koszty wysyłki do siedziby Invertek Drives w Wielkiej Brytanii. Jeśli konieczna będzie wymiana produktu, właściciel produktu jest odpowiedzialny za ponowną instalację, podłączenie i uruchomienie. Pełne warunki standardowej gwarancji są dostępne na żądanie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt.
Wykluczenia
Gwarancja Plus+ obowiązuje wyłącznie pod warunkiem spełnienia następujących warunków:
- Produkt nie został zmodyfikowany elektrycznie, niewłaściwie użyty, przypadkowo uszkodzony lub naprawiony przez osobę nieupoważnioną.
- Produkt został prawidłowo zainstalowany, zgodnie ze specyfikacją zawartą w odpowiedniej instrukcji obsługi.
- Produkt był prawidłowo przechowywany.
- Produkt został prawidłowo zapakowany w celu zwrotu do Invertek Drives.
- Produkt nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
INNOMOTICS, SIEMENS
O ile nie uzgodniono inaczej, pierwotny okres odpowiedzialności za wady Przedmiotu Dostawy wynosi 12 miesięcy od momentu przeniesienia ryzyka i Ogólnych Warunków Umowy producenta. Klient natychmiast po doręczeniu zapozna się ze stanem Przedmiotu Dostawy i niezwłocznie poinformuje CTN w formie pisemnej o wszelkich istniejących Wadach. W przeciwnym przypadku roszczenia Klienta w odniesieniu do widocznych wad będą wyłączone.
W szczególności za Wady nie będzie uważane:
- normalne zużycie lub niezgodność z wymogami w wyniku nadmiernego obciążenia,
- niezgodność z wymogami wynikająca z nieprawidłowej lub niestarannej obsługi; nieprzestrzeganie instrukcji lub zaleceń znajdujących się w instrukcjach obsługi lub konserwacji i innych dokumentach dostępnych dla Klienta,
- instalacja, budowa, modyfikacja, rozruch lub wstępny rozruch nieprzeprowadzony przez Producenta,
- niedające się odtworzyć błędy oprogramowania,
- jakiejkolwiek przyczyny pozostającej poza kontrolą CTN i producenta,
- niekorzystania z Aktualizacji dostarczonej przez CTN, producenta,
- wady mające nieznaczny wpływ na wykorzystanie Przedmiotu Dostawy.
Okres gwarancji na wymienione lub naprawione części Produktów wynosi 6 miesięcy od daty wymiany lub naprawy, jeżeli pierwotny okres gwarancji wygasa wcześniej. Okres gwarancji nigdy nie zaczyna biec na nowo. W każdym przypadku okres gwarancji zakończy się nie później niż po upływie 24 miesięcy od początku pierwotnego okresu gwarancyjnego.